informatyka@bhpex.pl

68 411 40 50

Cyber Security

Certyfikaty niekwalifikowane|VPN|Intrusion detection system|Elektroniczny podpis kwalifikowany|Wdrożenie Firewall|Intrusion prevention system|Certyfikaty SSL

Elektroniczny podpis kwalifikowany

Rozsądni przedsiębiorcy wiedzą, jak oszczędzać pieniądze. My każdego dnia im w tym pomagamy. W jaki sposób? Od A do Z wdrażamy podpisy elektroniczne, współpracując zarówno z korporacjami, jak i małymi firmami, czy organami państwowymi. Chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów? Sprawdź, w jaki sposób możesz wykorzystać najnowocześniejszy podpis elektroniczny na rynku. Każdemu z naszych klientów gwarantujemy kompleksowe wsparcie techniczne. Nie tylko wyjaśniamy najbardziej zawiłe kwestie, ale również prowadzimy za rękę przy instalacji i konfiguracji podpisu elektronicznego.

Nasi specjaliści pomogą Ci w takich sprawach jak:

  • Instalacja oprogramowania na nowym komputerze (na życzenie połączymy się i zrobimy to za Ciebie).
  • Konfiguracja e-podpisu w programie Płatnik.
  • Konfiguracja przeglądarki internetowej pod aukcje elektroniczne.
  • Rozwiązywanie problemów związanych m.in. z brakiem kluczy nadrzędnych, certyfikatów, sterowników 3PKCS.
  • Pomoc związana z kodami PIN, PUK (zmiana kodu PIN, odzyskanie kodu PUK).
  • Pomoc w wysyłce deklaracji VAT do US (m.in. w programach e-Deklaracje, e-mikrofirma, fillUp).
  • Asysta przy wysyłaniu sprawozdania finansowego.
Elektroniczny podpis

Oszczędzasz czas na dojazdach i kolejkach. Już wszystko załatwisz zza biurka.

Podpis kwalifikowany

Oszczędzasz swoje pieniądze na znaczkach, kopertach
i kurierach.

Podpis elektroniczny

Deklaracje wypełniane elektronicznie sprawdzają za Ciebie ewentualne błędy.

Certyfikat podpis

Otrzymasz szybki dostęp do podpisanych dokumentów z archiwum na dysku.

Podpis internetowy

Dołączysz do grona nowoczesnych
firm na miarę XXI w.

Zestawy do podpisu elektronicznego

Poniżej przedstawiamy typowe zestawy niezbędne do składania podpisu elektronicznego. Pamiętaj, że elektroniczny podpis kwalifikowany CERTUM to same korzyści!

CERTUM jako pierwszy w Polsce zaoferował certyfikat kwalifikowany, który jest rozpoznawany jako zaufany w dokumentach PDF otwieranych w oprogramowaniu Adobe. Dzięki komunikatowi w górnej belce ekranu, odbiorcy Twoich dokumentów na całym świecie będą mieli jasny komunikat, że mają do czynienia z wiarygodnym dokumentem opatrzonym bezpiecznym podpisem elektronicznym.

CERTUM mini

Urządzenie do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego. Dzięki niewielkim rozmiarom zestaw CERTUM Mini jest bardzo wygodny w użyciu i wprost idealny dla klientów poszukujących rozwiązań mobilnych. Zawarty w zestawie certyfikat kwalifikowany może być wykorzystywany przez Płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji.

Dostępne warianty:

  • z czytnikiem (ważny 1 rok lub dwa lata),
  • bez czytnika (ważny 1 rok lub 2 lata) – dedykowany dla osób posiadających własny czytnik kart kryptograficznych.

Skład zestawu:

  • Karta kryptograficzna mini w kolorze niebieskim lub białym.
  • Płyta z darmowym oprogramowaniem do obsługi karty proCertum CardManager do podpisywania i weryfikacji e-dokumentów/plików pro Certum SmartSign.
  • Certyfikat kwalifikowany CERTUM – jedyny w Polsce automatycznie rozpoznawany jako zaufany w programach ADOBE.
  • Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc).

Etui Certum:

Doskonałą ochroną dla Twojego czytnika kart kryptograficznych w wersji mini. Wytrzymałe i eleganckie etui wykonane z najwyższej jakości ekoskóry, która jest wykończona łańcuszkiem i kółkiem. Wymiary etui: 7,5 x 4,3 cm (przy zamkniętej klapce). Na tylnej ścianie etui wytłoczone logo.

CERTUM standard

Zestaw Certum STANDARD to urządzenie do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego. Zawarty w zestawie certyfikat kwalifikowany może być wykorzystywany m. in.: przez Płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji, do wysyłki e-Deklaracji lub JPK przekazywanych do US, przy zdalnym zawieraniu umów cywilno-prawnych, do podpisywania faktur elektronicznych.

Dostępne warianty:

  • z czytnikiem (ważny 1 rok lub dwa lata),
  • bez czytnika (ważny 1 rok lub 2 lata) – dedykowany dla osób posiadających własny czytnik kart kryptograficznych.

Skład zestawu:

  • Karta kryptograficzna (wielkość karty bankomatowej).
  • Czytnik kart ACR39U-I1 (dostępny tylko w zestawach z czytnikiem). Czytnik dostępny z i bez logo Certum (wysyłany losowo).
  • Płyta z darmowym oprogramowaniem do obsługi karty proCertum CardManager do podpisywania i weryfikacji e-dokumentów/plików pro Certum SmartSign.
  • Certyfikat kwalifikowany CERTUM – jedyny w Polsce automatycznie rozpoznawany jako zaufany w programach ADOBE.
  • Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc).

SimplySign

Simply Sign to nr 1 w Polsce, mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny. SimplySign zmieni Twojego smartfona w nowoczesne narzędzie pracy, dzięki któremu szybko i wygodnie podpiszesz wszelkie e-dokumenty jakbyś podpisywał je własnoręcznie. Jest to pierwsza tego typu usługa oferowana na rynku polskim, która:

  • Funkcjonuje bez fizycznej karty i czytnika.
  • Działa zarówno na urządzeniach mobilnych (Android i iOS) jak i na klasycznych komputerach (PC, Mac OS).
  • Umożliwia podpisywanie e-Dokumentów on-line 24/7 w dowolnym momencie, z każdego miejsca na świecie.
  • Gwarantuje bezpieczeństwo czynności wykonywanych online (zgodność z eIDAS, 2 składnikowe uwierzytelnienie).

Certyfikat kwalifikowany zawarty w usłudze SimplySign (ważny: 1 lub 2 lata) działa w zgodzie ze wszystkimi kluczowymi usługami na rynku, dzięki czemu może być wykorzystywany:

  • Przez Płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji.
  • Do wysyłki e-Deklaracji lub JPK przekazywanych do US.
  • Przy zdalnym zawieraniu umów cywilno-prawnych.
  • Do podpisywania faktur elektronicznych.

 

Porównanie klasycznego podpisu CERTUM oraz SimplySign

Funkcjonalność Klasyczny e-podpis SimplySign
Certyfikat kwalifikowany tak tak
Twój e-podpis automatycznie rozpoznawany w oprogramowaniu Adobe na całym świecie! tak tak
Wspieranie kluczowych aplikacji rynkowych (np.: program Płatnik / e-Deklaracje) tak tak
Działa na smartfonie / tablecie nie tak
Działa bez fizycznej karty i czytnika nie tak
Działa na wielu platformach (Windows, macOS, Android OS, iOS) nie tak
Prosta integracja za pomocą API nie tak
Silne uwierzytelnianie klienta (możliwość użycia kilku składników uwierzytelniających) nie tak

 

SimplySign jak działą?

Gdzie można wykorzystać SimplySign?

Po prostu wszędzie! Za pomocą SimplySign podpiszesz:

Simply Sign umowa

Umowy

Simply Sign przetargi

Przetargi

Simply Sign dokumenty firmowe

Dokumenty firmowe

Simply Sign faktury

E-faktury

Simply Sign dokumentacja medyczna

Dokumentacje medyczne

Simply Sign arkusz

Dane przesyłane do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF)

Simply Sign aukcje

Zgodę na przetargi czy aukcje elektroniczne

Simply Sign korespondencja

Korespondencję z urzędami administracji publicznej

Simply Sign faktury

Dokumentację do ZUS lub Urzędu Skarbowego

Simply Sign korespondencja

Dokumentację do Urzędu Ochrony Danych Osobowych

SimplySign co potrzebne

e-podpis SimplySign działa w zgodzie ze wszystkimi kluczowymi usługami:

  • Program Płatnik (podpisywanie deklaracji ZUS);
  • e-Deklaracje (wtyczka w Adobe);
  • ZUS PUE (Platforma Usług Elektronicznych);
  • JPK (Jednolity Plik Kontrolny);
  • GIIF (Główny Inspektor Informacji Finansowych);
  • e-KRS (S24 oraz RDF);
  • OSK (Ośrodki Szkoleń Kierowców);
  • e-zdrowie (dokumentacja medyczna w formie elektronicznej);
  • e-zwolnienia (zwolnienia w formie elektronicznej);
  • PSE (Polskie Sieci Energetyczne);
  • CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej);
  • ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej; Logowanie i rejestracji);
  • JEDZ (Platforma e-zamówień; e-Podpis na ofertach realizowany w aplikacji proCertum SmartSign);
  • Emp@tia (Portal informacyjno-usługowy);
  • e-KRK (Krajowy Rejestr Karny);
  • ePEFRON2 (Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych);
  • UDT (platforma Urzędu Dozoru Technicznego);
  • UODO (Urząd Ochrony Danych Osobowych);
  • Wsparcie dla aplikacji proCertum SmartSign (Oprogramowanie do składania i weryfikacji e-podpisu):
    • przy zdalnym zawieraniu umów cywilno-prawnych,
    • do podpisywania faktur elektronicznych.